Persbericht: HONOR kiest voor RIDE

Met hun goede prijs-kwaliteit smartphones verovert HONOR langzamerhand Europa. De pijlen zijn nu gericht op Nederland. Na het werk te hebben gezien dat RIDE voor Huawei ontwikkelde, kiest HONOR ervoor om de creatie en plaatsing van hun social content aan dit bureau toe te vertrouwen. “Het is heel leuk en spannend om de fundering te mogen leggen voor zo’n mooi merk dat nieuw is op de Nederlandse markt.” aldus Sander van de Weijer, managing director bij RIDE.

HONOR X RIDE

HONOR is dé smartphone voor generatie Z; digital natives die opgegroeid zijn met internet en continu omringd zijn geweest door meerdere beeldschermen. Een generatie die een gemiddelde aandachtspanne van slechts acht seconden heeft. “Ondanks de korte aandacht is generatie Z wel ontvankelijk voor reclame als het authentiek voelt, een hoog ‘fun’-gehalte heeft of écht spectaculair is.” aldus RIDE’s creative director Pim de Graaff. Dankzij de eigen S.M.I.L.E.-methode die RIDE hanteert – waarmee het bureau inspeelt op verschillende emoties – gelooft HONOR dat RIDE dé partij is voor hun merk en doelgroep.

Over HONOR

Het jongere zusje van Huawei is opgericht in 2013 en is nu al een begrip in veel buurlanden. HONOR biedt smartphones aan met de krachtige technologie van Huawei, in flitsende kleuren en voor een uiterst scherpe prijs. Dat doen ze onder de slogan “HONOR my world”. Het merk focust zich op online verkoop en de geruchten gaan dat het eind mei een nieuw model lanceert. 

Jim Strolenberg
jim@ride.amsterdam