Persbericht: Harley-Davidson Benelux gaat voor RIDE

Pitch

Harley-Davidson Benelux heeft het bureau RIDE uit hun pitch gekozen om hen te helpen met hun social campagnes in 2017. De belangrijkste doelstellingen waar RIDE op wordt uitgedaagd zijn social engagement en het genereren van proefritten. Digital Marketing Specialist van Harley-Davidson, Nienke Wynia, onderbouwt haar keuze: “RIDE kwam niet alleen als creatiefste bureau uit de bus, ook bestaat het team uit een aantal fervente motorrijders. Het is voor ons een grote pré als onze partners het vrije gevoel van motorrijden écht kennen.”

RIDE

Managing Director van RIDE, Sander van de Weijer, reageert enthousiast op de winst van het account: “What’s in a name, maar ik denk ook echt dat we een perfecte match zijn met Harley-Davidson. Elke uiting van het merk ziet er prachtig uit. We kunnen niet wachten om ons steentje daaraan bij te dragen.” Begin februari koos Huawei Nederland ook al voor RIDE als content agency. Daarnaast is het bureau werkzaam voor o.a. Asics, DAS, Ziggo en Menzis.

RIDE
hello@weareride.com