Persbericht: Huawei Nederland kiest RIDE als content agency

Pitch

Eind vorig jaar schreef Huawei Nederland een pitch uit op zoek naar het bureau dat het bedrijf het beste kan helpen te connecten met de Nederlandse consument. Het winnende bureau zou het bedrijf in 2017 helpen met het creëren van lokale content, het implementeren van internationale content en het ontwikkelen van activaties. De bureaus kregen engagement, bereik en groei fanbase mee als primaire doelen voor de social kanalen van Huawei.

RIDE

In een strijd tussen vijf bureaus kwam creative agency RIDE als winnaar uit de bus. Paul Braat, Digital Marketing Manager Huawei Nederland, legt uit: “RIDE presenteerde zich met een duidelijke visie en aanpak, passend bij die van ons. Hun ideeën over hoe ze Huawei een menselijker merk willen maken waren doorslaggevend.” Pim de Graaff, Creative Director RIDE, is blij met de nieuwe klant: “Met de devices van Huawei valt prachtige content te maken. Voor een content agency is het heerlijk om dat verhaal te mogen vertellen.”

RIDE
hello@weareride.com