RIDE at DWDD

Hofleverancier zijn bij het best bekeken actualiteitenprogramma op de Neerlandse televisie is best wel vet! En daar zijn we dan ook best een beetje trots op. Inmiddels heeft ‘De Wereld Draait Door’ ons 5 keer gevonden voor het maken van een reclamespotje gebaseerd op de actualiteit. De eerste keer ging het over US President kandidate Hilary Clinton. Ze voelde zich niet helemaal lekker en had een campagne nodig om weer in het zadel gezet te worden. De tweede ging over de aspiraties van Elon Musk (van Telsa) om reizen naar Mars voor het publiek toegankelijk te maken. Waar Clinton als eerste aan de beurt was, was het voor Trump ook zover. Hij zou de verkiezingen verliezen en had nog een laatste strohalm nodig… Juist ja. De één na laatste keer werd Pim weer gebeld door de redactie van DWDD met de vraag of we een filmpje konden maken over de identiteit (of het gebrek daar aan) van de Nederlander. Het moment dat ze hadden opgehangen springt iedereen op om aan de slag te gaan. Kort daarna ging wéér de telefoon: “Kunnen jullie wat verzinnen rondom het vertrek van de Bondscoach?”… “Natuurlijk kunnen we dat!” In een dag, balancerend op het randje van stress,  knalden we een topfilmpje in elkaar. Zie hier alle filmpjes.

 

Category

Campaign, Content, Video