Etos – Instagram stories

De landelijke middelbare school examens leveren een hoop stress, rusteloosheid en concentratieproblemen op bij de jonge examenkandidaten. Etos weet als geen ander hoe dit gevoel negatieve invloed kan hebben op je leerprestaties en had speciaal daarom een lijn met producten in de aanbieding die helpen bij concentratie en rust. Op deze manier konden de jonge scholieren zich optimaal voorbereiden voor hun examens. Aan ons de vraag om deze boodschap op een – voor de jonge doelgroep – relevante manier over het voetlicht te brengen bij de leerlingen zonder te pusherig over te komen. Het resultaat was een drietal Instagram Stories waarin een jonge examenkandidaat de leerlingen met een knipoog aanspreekt op hun SOG’en (studie ontwijkend gedrag), of hen een tip geeft om beter te studeren en ze wijst natuurlijk op de producten van Etos. Tot slot wenst ze iedereen veel succes bij de examens.

 

De doelstelling van Etos was om een zo groot mogelijk uniek bereik te realiseren onder de doelgroep jongens en meisjes tussen de 16 en 19 jaar. Uiteindelijk is een uniek bereik gerealiseerd van 303.282 en hiermee is de doelstelling ruimschoots overtroffen. Met een CTR van 2,15% mogen we over een zéér geslaagde campagne spreken!

Category

Campaign, Content, Video