RIDE AT ADNIGHT, AAAIIGHT!

Yes, 6 oktober is het weer ADNIGHT! De Museumnacht voor reclamebureaus, de ultieme kitchen review, of gewoon gezellig borrelen met vakgenoten. Hoe je het ook noemt, het was vorig jaar – de eerste keer evah!– een doorslaand succes. Niet alleen voor de organisatie van ADNIGHT, maar ook voor ons. Er was muziek, er was bier, beer pong, dansen & sjansen en een heuse VR-Disco. Reden genoeg om ook dit jaar weer te teamen met ADNIGHT met een happie en drankie, inspirerend talks en fijne muziek.

Miriam Martinus van Studio Winegum legt uit hoe je een bedrijf 100 dagen klantvriendelijker maakt, Martin de Munnik van Neurencis vertelt alles over Neuromarketing en laat zien hoe onze hersenen reageren op ads, en niemand minder dan onze eigen Pim de Graaff legt uit waarom een glimlach bezorgen de strategie van elke marketeer en adverteerder zou moeten zijn. Natuurlijk is er ook muziek! De jongens van Singlefeestje zorgen voor de muziek die jij wil horen. Kies een singletje, geef het aan de dj’s en probeer dan nog maar eens stil te staan.

Langskomen? Stuur een e-mail naar adnight@ride.amsterdam, dan zetten wij je op de lijst!

Lee Plaschek
lee@ride.amsterdam